Pomoc

Jak robić zakupy

Koszty dostawy
Im większa wartość zamówienia, tym mniejszy koszt dostawy. Czas, który oszczędzasz - bezcenny!
Wartość zamówieniaKoszt transportu
do 60zł30zł
60,01zł - 120zł20zł
120,01zł - 200zł10zł
od 200,01zł0zł

Zakupy dostarczane są samochodami wyposażonymi w chłodnie. Artykuły wymagające niskiej temperatury pakowane są w torby termoizolacyjne, a produkty spożywcze są odizolowane od chemii gospodarczej.

Nasz dostawca uda się pod adres wskazany w formularzu zamówienia. W razie potrzeby skontaktuje się z klientem telefonicznie. Jeśli Ty chcesz skontaktować się z dostawcą, możesz to zrobić za pośrednictwem centrali pod numerem telefonu: 609 910 799.

Robiąc zakupy przez internet, nie musisz osobiście odbierać i opłacać zamówienia! Może to zrobić dowolna osoba zastana w momencie dostawy pod wskazanym adresem, np.: kogoś z rodziny. Zamówienie może zostać opłacone gotówką lub dowolną kartą płatniczą. Każdy dostawca ma przy sobie bezprzewodowy terminal.

Pamiętaj: jeśli zamówienie zawiera papierosy lub alkohol, musi zostać odebrane przez osobę pełnoletnią. W innym wypadku dostawca nie będzie mógł wydać zakupów.

Jeśli zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn leżących po stronie klienta, sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu w wysokości 20 zł niezależnie od wartości zamówienia.

Terminy dostaw
To Ty ustalasz termin dostawy zamówionych produktów. Najszybciej Twoje zamówienie może być zrealizowane tego samego dnia, już 4 godziny po jego złożeniu. To minimalny czas potrzebny nam na przygotowanie Twoich zakupów oraz ich dostawę pod wskazany adres. Jeśli poruszając się po mieście, masz po drodze do stacjonarnego sklepu przy ulicy Wspólnej 24, zachęcamy do skorzystania z opcji “Odbiór w sklepie”.
Formy płatności

Za zakupy zrobione przez internet zapłacisz przy odbiorze, gotówką lub dowolną kartą płatniczą. Każdy dostawca ma przy sobie bezprzewodowy terminal płatniczy. Jeśli wybrana została opcja “Odbiór w sklepie”, za zamówione produkty zapłacisz przy kasie w wygodny dla Ciebie sposób.

Nie ma możliwości opłacenia zakupów z góry, przelewem lub kartą kredytową. Wynika to z faktu, że wiele artykułów pakowanych jest na bieżąco w sklepie. Dotyczy to zwłaszcza warzyw, owoców oraz innych produktów sprzedawanych na wagę. Nie chcąc kroić jabłek na części, aby odmierzyć dokładnie 0,5 kg, zapakujemy ilość najbardziej do tej wartości zbliżoną, a Ty zapłacisz dokładnie tyle, ile wyniesie należność.

Jak realizujemy Twoje zakupy

Jak działamy

Serwis internetowy K&M Delikatesy powstał z myślą o wygodzie i jeszcze większej dostępności dla naszych klientów. Zakupy można w nim robić na kilka sposobów.

a. Zakupy bez zakładania konta.

Nie musisz zakładać konta, żeby przez internet kupować w K&M Delikatesach. Dodaj do koszyka wybrane produkty, a następnie złóż zamówienie. Wybierz opcję dostawy (odbiór w wybranym sklepie lub dostawa pod wskazany adres) i ustal jej dogodny termin. Gotowe! Twoje zakupy zostaną zapakowane i dostarczone zgodnie z ustaleniami, a Ty zapłacisz za nie przy odbiorze.

Korzystaj z listy zakupów, nawet bez zakładania konta. To wygodny sposób aby o niczym nie zapomnieć. Najpierw stwórz listę potrzebnych produktów, a następnie przejdź do wybierania artykułów z bogatej oferty sklepu. Listę możesz edytować nawet kilka razy w ciągu dnia.

b. Załóż konto.

Jeśli jest to kolejna Twoja wizyta w serwisie internetowym K&M Delikatesów lub od razu wiesz, że będziesz regularnie korzystać z naszych usług, warto założyć konto.

Wypełnij prosty formularz rejestracyjny, a następnie przejdź do robienia zakupów. Dodawaj do koszyka wybrane produkty i złóż zamówienie. Wybierz opcję dostawy. Jeśli chcesz, abyśmy dostarczyli Twoje zakupy, adres podany w formularzu rejestracji będzie domyślnym adresem dostawy. Podaj inny, jeśli jest taka potrzeba. Następnie określ termin dostarczenia zakupów. Gotowe! Twoje zakupy zostaną zapakowane i dostarczone zgodnie z ustaleniami, a Ty zapłacisz za nie przy odbiorze.

Jeśli odwiedzasz nasz serwis internetowy regularnie i masz założone konto, możesz korzystać z takich udogodnień jak “Ostatnio kupowane” i “Ulubione”. Artykuły kupowane ostatnio, przy kolejnej wizycie wyświetlą się jako domyślna lista zakupów. Robiąc zakupy możesz też oznaczać artykuły jako “Ulubione”. Przy kolejnej wizycie będą one widoczne jako Twoja domyślna lista zakupów.

Na swoim koncie możesz również tworzyć i przechowywać różne listy zakupów, np: na przyjęcie urodzinowe dziecka albo elegancki obiad. To wygodna pomoc i sposób, aby o niczym nie zapomnieć, a także lista składników potrzebnych do przygotowania Twoich ulubionych dań.

Jeśli po złożeniu zamówienia przez internet będziesz poza zasięgiem sieci, Twoje zamówienie może być modyfikowane przez telefon. Nasi sprzedawcy służą pomocą pod numerami telefonu: 609 910 799 lub 22 773 52 08 , od poniedziałku do soboty w godzinach 6.30 - 21.30, a w niedzielę w godzinach 9.00 - 18.00.

PAMIĘTAJ, ŻE MINIMALNY CZAS POTRZEBNY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA TO 4 GODZINY OD CHWILI JEGO ZŁOŻENIA.

Pakowanie Twoich zakupów

Nasi pracownicy przygotowują każde zamówienie osobno, z zachowaniem wszelkich zasad staranności i higieny. Produkty spożywcze są odizolowane od chemii gospodarczej, mrożonki i produkty wymagające niskiej temperatury przewożone są w specjalnych torbach termoizolacyjnych. Zakupy dostarczamy samochodami wyposażonymi w chłodnie. Wszystko po to, aby zamówione przez Ciebie artykuły trafiły do Twojego domu nieuszkodzone i świeże.

Produkty spożywcze sprzedawane na wagę, zwłaszcza warzywa i owoce, są pakowane bezpośrednio po złożeniu przez Ciebie zamówienia. Dlatego gdy kupujesz 0,5 kg pomidorów, odmierzymy i zapakujemy ilość najbliższą tej wartości. Jednak w związku z tym, że nie chcemy kroić pomidora na części, ostateczna waga, a co za tym idzie cena produktu, może się wahać. To powód, dla którego akceptujemy wyłącznie płatność przy odbiorze. Abyś zapłacił dokładnie tyle, ile wynosi należność.

Zbieranie zamówienia

Na zamówienia składane przez internet czekamy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku! Pamiętaj, że zamówienie musi być złożone minimum 4 godziny przed planowaną realizacją dostawy.

Dostawa produktów

Im większa wartość zamówienia, tym mniejszy koszt dostawy. Czas, który oszczędzasz - bezcenny!

- zamówienie o wartości do 60,00 zł, koszt dostawy wynosi 30,00zł.
- zamówienie zakupów o wartości od 60,01zł do 120,00zł, koszt dostawy wynosi 20,00zł.
- zamówienie zakupów o wartości od 120,01zł do 200,00zł koszt dostawy wynosi 10,00zł.
- zamówienie zakupów o wartości powyżej 200,01zł, dostawa GRATIS!

Zakupy dostarczane są samochodami wyposażonymi w chłodnie. Artykuły wymagające niskiej temperatury pakowane są w torby termoizolacyjne, a produkty spożywcze są odizolowane od chemii gospodarczej.

Nasz dostawca uda się pod adres wskazany w formularzu zamówienia. W razie potrzeby skontaktuje się z klientem telefonicznie. Jeśli Ty chcesz skontaktować się z dostawcą, możesz to zrobić za pośrednictwem centrali pod numerem telefonu: 609 910 799.

Robiąc zakupy przez internet, nie musisz osobiście odbierać i opłacać zamówienia! Może to zrobić dowolna osoba zastana w momencie dostawy pod wskazanym adresem, np.: kogoś z rodziny. Zamówienie może zostać opłacone gotówką lub dowolną kartą płatniczą. Każdy dostawca ma przy sobie bezprzewodowy terminal.

Pamiętaj: jeśli zamówienie zawiera papierosy lub alkohol, musi zostać odebrane przez osobę pełnoletnią. W innym wypadku dostawca nie będzie mógł wydać zakupów.

Jeśli zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn leżących po stronie klienta, sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu w wysokości 20 zł niezależnie od wartości zamówienia.

Data ważności produktów
Naszym priorytetem jest dostarczanie produktów wysokiej jakości. Dlatego zespół sprzedawców K&M Delikatesów czuwa, aby dostarczane artykuły miały zawsze ważny termin przydatności do spożycia. Jeśli jednak zdarzy się, że trafią do Ciebie produkty o przekroczonym terminie ważności, prosimy o niezwłoczny kontakt w celu rozwiązania problemu. Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu: 609 910 799, od poniedziałku do soboty w godzinach 6:30 - 21:30, a w niedzielę w godzinach 9:00 - 18:00.
Reklamacje

Satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza. Dlatego jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z Naszych usług, skontaktuj się z nami, a my postaramy się niezwłocznie rozwiązać problem.

K&M Delikatesy Sklep Internetowy, ul. Wspólna 24, 05-075 Warszawa - Wesoła. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 6.30 - 21:30, a w niedzielę w godzinach 9:00 - 18:00. Także pod numerem telefonu: 609 910 799.

Zwroty towaru będą uwzględniane zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. 2000 nr 22, poz. 271).

Do góry